Brak CD Burning w XP PRo

Autor: Seb (sebar_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 10:02:34 MET DST

Witam,
Dokonałem aktualizacji firware'u w nagrywarce CDRW Lite On (dodam, że
wszystko przebiegło OK i wybrana zostala poprawna wersja), i zniknęła mi
opcja CD Burning w WinXP Pro. Brakuje zakładki we właściwościach napędu, nie
ma opcji w zadaniach plików. Czy funkcję tę można jakoś uaktywnić, wgrać
ponownie itp. (pomijam fakt, że w innych programach do wypalania wszystko
dziala OK, ale jakoś do CD Burning się przyzwyczaiłem i funkcja ta mi
odpowiadala). Dzięki za pomoc.

Pozdr.
Seb