Re: Jak sprawdzic czestotliwosc taktowania PAMIECI ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 08:05:13 MET DST

Użytkownik Krzysiek <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Xns9271C38D5445Esilvermango2pl_at_193.110.120.9...
> "Tomasz Grzegorczuk" <gregor_at_dresik.z.pl>, wrote in

> Masz to i to :) SDR to rodzaj transmisji a DIMM to rodzaj obudowy pamieci
> :)

> To niestety czesty problem z tymi plytami tzn. brak stabilnej pracy przy
> asynchronicznym taktowaniu pamieci, badz przy magistrali 133. Albo
> zadowolisz sie taktowaniem 100/100 (z tekstu wnioskuje ze masz Durona) i
> wyzylujesz ustawienia pamieci albo mozesz probowac reklamowac plyte.

tez raczej był bym za tym ze to ta plyta !!

np. dzis nie wiem co jej odbilo (bo nie mialem znowu z nią az tak wielkich
promlemów) zresetowala BIOS !!! - pierwszy raz i nic od dawna z niej nie
grzebalem - fajnie co ???