Re: Prosba do uzytkownikow WinMe

Autor: Seva (seva_at_post.lp)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 07:05:49 MET DST

Slawek J <slawektepsa_at_poczta.nie.czytam.spamu.onet.pl> napisał(a) w
wiadomości news:ak11ql$5j2$1_at_korweta.task.gda.pl:

> przeszukalem dwa kompy z me ale plikow o tej nazwie nigdzie nie ma
> troche dziwnie sie nazywaja a moze to wirusik namieszal?

Najwidoczniej. :-( Teraz mam problem, bo po starcie systemu ładuje się
pulpit, ale bez ikon, które na nim powinny być, bez paska ze "Startem" i
bez aktywnych przycisków myszki. Co robić? Tylko reinstalacja z formatem?
Próbowałem nadinstalować system, ale bez sukcesów - ciągle te same objawy.
A tak przy okazji, to zawdzięczam to trojanowi Klez.H.Worm.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]