Re: NTG !! Program do skutecznego partycjonowania

Autor: ::thA XNHaZE (xnhaze_at_o2.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 06:31:25 MET DST

Użytkownik "r05u$" <rogus_at_wikings.pl> napisał w wiadomości
> bez strat danych itp tylko freeware (albo cos co dziala bez rejestracji
moze
> byc na 30 dnni bo mi to stacza) zeby sobie radzil z ntfs i z ext2 i swap
lnx

> --
> /-------------------------------------\
> Rogus rogus_at_wikings.pl
> "Don't even think about that"

Witaj,

Moge polecic freeware'owy program Ranish Partition Manager w wersji 2.40,
do pobrania ze strony producenta http://www.ranish.com/part/

Jego uzytkowanie moze wydawac sie poczatkowo trudne, ale po kilku probach
(dolaczony jest program do symulacji) nie bedzie sprawial zadnych problemow.

---
Pozdrawiam,
::thA XNHaZE