Re: AV Master 2000 czy Pinnacle DC30?

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 03:30:02 MET DST

On Wed, 21 Aug 2002 12:27:09 +0200, "Przemek" <brak_at_nospam.pl> wrote:

>Użytkownik mikael <michalski00_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:ajvors$4ce$1_at_news.tpi.pl...
>>

>AV master - ta karte uzywalo 90% profesjonalistow

profesjonalistow? profesjonalistow w jakiej dziedzinie?
to karta dobra do zgrania max. 5 minut obrobionego materialu na video
i tyle. potwornie grymasna. gubi synchronizacje dzwieku w przypadku
materialu dluzszego niz 5 min. gubi klatki, nawet na pustym cheetahu.
nie ma overlay na NT. DC30 troche nowoczesniejsza,ale to ten sam
codek. specjalnie bez roznicy w kwestii jakosci choc osobisice
bardziej podoba mi sie obraz z AVMastera. wiekszy support dla
premiere. lepszy fizyczny interface dla sprzetu video.
obydwie jednak obecnie juz przestarzale.
AVmaster zostal wykupiony przez jakas firme i FAST odrzegnuje sie w
tej chwili od jakiegokolwiek support. sterowniki skonczylu sie na NT i
W98. DC30 ponoc chodzi na W2000. mnie sie to nie udalo odpalic.
format VCD jest sprzeczne z jakoscia na ktorej ci zalezy. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.