Odp: athlon 1800+ grzeje sie...

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 01:12:24 MET DST

Użytkownik TJD <tjd_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak13l0$sfr$1_at_news.tpi.pl...

| No! To już przegięcie normy przeciw pożarowej :)

| Być może zaslacz jest za mocno obciążony i się robi gorący. Sprawdź, czy
| przypadkiem nie jest to 200W (weź pod uwagę, że 1800+ ciągnie 65W!).

Watpie, jakis czas temu tak myslalem(300W), wymienilem wenta i nadal
patelnia. Na procku mam olbrzymi radiator + olbrzymi went :) coolmastera
procek ~55C a zasilacz goracy + obudowa tez.

| nowy dobry zasilacz ..może nawet 400W, dobry cooler i dwa dodatkowe
wiatraki
| do obudowy ...a jak to nie pomoże to weź wywal wiartak z zasilacza i
włóż
| tam rure od odkurzacza, uszczelnij, z drugiej strony zrób dobry wlot
| powietrza, podczep odkurzacz, odpal go i odpal kompa :)))))))
|
| tjd

Ten 300W jest dobry i nie jest nawet w 60% obciazony, cooler dobry jest,
byly 2 w obudowie bardzo silne ale prawie nic nie dawaly(pare sposobow
mocowan przerabialem) to je wychrzanilem, tez probowalem z odkurzaczem ale
sie strasznie grzal i chlodzenia ciecza wymagal ;)

Pozdro, Doman.