Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Wonder (wonderS34_at_poczta.fm)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 00:48:53 MET DST

Zgoda - myszy MS sa drogie, ale... klawiatura, mysz, monitor to sa
takie elementy kompa na ktorych nie warto oszczedzac. Korzystasz z
nich praktycznie ciagle podczas pracy i aby uniknac niepotrzebnych
nerwow, wizyt w serwisach warto miec cos dobrej klasy.

Osobiscie uzywam MS IntelliMouse Explorera i ta mysz moge z czystym
sumieniem polecic. Cena nie jest niska, rekompensuje to 2 (a moze 3?)
-letnia gwarancja i doskonala praca.

Tez mialem MS IM Explorera, Logitecha, Geniusa.
Teraz mam A4Techa WOP-35. I ta myszka najlepiej mi pasuje.
Miedzy innymi ze wzgledu na sterowniki. Myszke sam musisz
sobie dopasowac. Jedno co moge radzic to to ze myszka
musi byc optyczna. Zadnych kulek!!!
;-)

--
Wonder