Re: Shuttle AK35 GT2 opinie

Autor: YAQB (jajorNOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 23:14:18 MET DST

> - czy plytka bezproblemowo chodzi na synchronicznym 166 [bo taki asus czy
> epox to chodza ale wyniki maja kiepskie a np gigabyte wogole sie wywala]
> ..czyli nie tylko chodzi ale i widac wzrost wydajnosci w stosunku do
> asynchro 133/166?
> - jakie najwyzsze napiecia dla cpu mozna zapodac [najnowszy bios]?
> - jakie sa opoznienia cykli pamiatek ddr333 {cas2} na tej pytce?
> - jakie sa wyniki ddr266 na tym shuttlu..tzn ilosc cykli itd... porownam
> sobie z wynikami najlepszych plyt na kt266a [soltek, abit, asus, epox]?
> - jaka jest jakosc dzwieku wbudowanego kodeka?

W dniu wczorajszym zapytalem tu na grupie o te sama plyte (moze nie tak
szczegolowo), ale odpowiedz byla nikla - a szkoda. Jesli nie widziales to
sprawdz sobie na Tom's Hardware PL jest tam test 18 plyt z KT333 i Shuttle w
kazdym jest srednio 5-ty. To chyba niezle. Niestety odpowiedzi na wszystkie
Twoje pytania nie znajdziesz, ale jest to jakas podstawa. Sam jestem ciekaw,
bo moze to Twojego posta bedzie wiecej odpowiedzi (bo sam sie do tej plyty
przymierzam - wydaje sie full wypas -> tania i dobra)

Pozdro