Re: Pytanie o temperaturę procka ?

Autor: Anakin (albireo_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 22:37:03 MET DST

> moj dysk osiagal 55 C :) twoja temperatura jest w normie i zauwaz ze na
> wielu stronach przy testach prockow mowia ze pracuje im z taka i taka
> tamperatura, wiec nastepnym razem sprawdz czy twoje pytanie nie jest
> przypadkiem "oczywiste"

Tak wiem co masz na myśli (pytanie oczywisśte), lecz zauważ że oni mają
średnie temperatury rzędu 45 stopni. Tyle to ja miałem na Duronie 600 !!!
Ale też używają dobrych i drogich coolerów, więc zejść z temperaturą o całe
20 stopni to sztuka !
No chyba że coś jest niewiarygodnego w tym wszystkim, sam już nie wiem !

Pozdrawiam
Anakin