Re: POMOCY straciłem dane!

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_pocztaSPAMonet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 00:01:09 MET DST

PeJot wrote:

> Bajki wypisujesz ;)
> Sprawdź sam jak nie wierzysz, skasuj partycję a na jej miejsce załóż fdiskiem nową
> o tym samym rozmiarze i poczekaj na zakończenie testowania - 100% zawartości
> partycji bez zmian ...

1. Jakiej wersji FDISKa użyłeś?
2. Czym (jak) sprawdziłeś te 100%???
Ja do testów wziąłem pełny dysk (kilka 1GB plików z wiadomymi danymi -
po takiej zabawie (kasuj/utwórz) zauważyłem, że w tych plikach co jakiś
czas jest 512 bajtów hex:FF ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|