drukarka canon bjc-2000

Autor: sulka (fsulkows_at_elka[USUN)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 21:07:53 MET DST

hejka,
mam ww drukarke i wlasnie poszla sie kochac... nie drukuje tzn. polaczenie
jest, glowica chodzi, natomiast kartka wychodzi bielutka, pojemniki sa
swiezo napelnione i to na pewno nie ich wina.
zostala mi glowica tylko za bardzo nie wiem, jak ja sprawdzic (czy tusz
pozasychal w srodku i nic nie chce leciec, a moze cos sie stalo ze stykami
przez ktore glowica "dostaje" info jak drukowac). zamoczylem dolna czesc
glowicy w alkoholu na noc, puscila troche tuszu, ale dalej nie drukuje.
czy ktos mial podobny problem z taka drukarka?
jakies pomysly co sie innego moglo stac i jak to sprawdzic?

z gory dzieki za odpowiedz

pozdr.

--
sulka
"And when they went, I heard the noise of their wings,