Problem z Biosem

Autor: Krzysztof Wierus (wierus_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 20:46:45 MET DST

Witam !

Mam taki problemik. Dokonałem kiedyś upgrade biosu i teraz jak oglądam jakiś
film divx to mi jakieś czerwone i niebieskie kwadraciki po ekranie latają.
Nie pomogła reinstalka windowsa, a poprzedniej wersji biosa nie mogę
przywrócić z dyskietki (nie chce go wczytać bo pisze, że jest jakiś błąd).
Mam płytę główną Soltek SL-75DRV. Na stronie producenta jest tylko najnowsza
wersja biosa, a ja bym chciał tą starą przywrócić. A może powód tego
wszystkiego jest jakiś inny.... ?

Z góry dziękuję za pomoc.
Krzysztof Wierus
wierus_at_friko4.onet.pl