Re: disc full

Autor: dzangiel (dzangiel_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 20:35:44 MET DST

Użytkownik "dzangiel" <dzangiel_at_interia.pl> napisał w wiadomości news:ajro2m$a4i$1_at_news.tpi.pl...
> Przegrywałem jeden duży plik (700MB) z jednego dysku na drugi.
> W międzyczasie wyskoczył komunikat "disc full". Partycjia na
> którą przegrywany był w/w plik ma jeszcze ponad 11GB wolnego miejsca !
> Czy ktoś wie o co chodzi ?
> Mam Windowsa 98SE2
>
> dzangiel

Muszę sprostować moją wypowiedź.
Właściwie to nie mogę skopiować jednego dużego pliku z napędu CD bądź DVD na HDD 40GB (jakąkolwiek z 3 partycji).
Natomiast da się ten sam plik skopiować na drugi HDD 2,5GB.
Jest też mozliwe kopiowanie np. plików MP3 z napędu CD bądź DVD na dolowlny HDD.
Moje napędy są podpięte tak :
1. HDD 40GB ATA-100 (UDMA-5)
2. CD-RW UDMA-2
3. HDD 2,5GB ATA-33
4. DVD UDMA-2

Mam Win98SE2 ABIT-ST6, Celeron 850MHz, 256MB
We właściwościch napędu CD oraz DVD nie ma w ogóle dostepnej opcji DMA ?

dzangiel