Jak sprawdzic czestotliwosc taktowania PAMIECI ?

Autor: Tomasz Grzegorczuk (gregor_at_dresik.z.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 18:47:07 MET DST

Witam mam pamiec, SDRAM albo DIMM :-) na naklejce jest napisane, ze jest to
pamiec 133 Hz, tylko, ze jest problem poniewaz gdy probuje zmienic
czestotliwosc w biosie dla pamieci na 133 wtedy wiesza sie komp i nic nie
startuje mam k7s5a (raz udalo mi sie odpalic maszyne z tym ustawieniem) ale
nie chce mi sie za kazdym razem restartowac bios.