Re: zamiana *.DAT na *.MPEG Pomocy!

Autor: jojo (jojogub_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 16:47:10 MET DST

Użytkownik "yeene" <yeene_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Czym moge odczytac zawartosc plikow *.DAT. A raczej z powrotem przywrocic
do
> odczytu domyslnego jako *.DAT
> W czym rzecz: chcąc odczytac zawartośc pliku -filmu zapisanego jako *.DAT
> zmieniłam jego domyślny odczyt na *.MPEG przez przypadek nie odznaczając
> okienka i wszystkie *.DAT odczytuje mi jako *.MPEG.
tzn. przez winde są widziane jako MPEG ?
jeśli tak to poszukaj czegoś takiego w mój komputer >opcje folderów >typy
plików
znajdź plik dat i spróbuj zmienić program jaki go uruchamia lub usuń jeśli
to nic nie da,
jak winda nie dopisze tego pliku po restarcie to możesz go dopisać
własnoręcznie (nowy ,albo jakoś tak i nie przypisuj mu programu

JOJO