Re: P³yta pod P4

Autor: Marcin Soko³owski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 12:35:58 MET DST

U¿ytkownik "mariusz" <madamsz_at_interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> Moment, moment o co chodzi bo mam w³a¶nie CUSL2, ale ona
> podobno nie daje rady Tualatinowi, bo mys³a³em kupiæ co¶ 1 - 1,2.
> Jak znacie jaki¶ trik to chêtnie poeksperymentuje :)
> /bios jest rev 1003 - orgina³ :) /

Coppermine najwyzszy to 1.13GHz AFAIK.
Co do Tualatina - to mozna BIOS sobie zmodyfikowac odpowiednio dla
obslugi Tualatinow, ale podstawka FCPGA plyty nie jest zgodna z FCPGA2
Tualatina i w zwiazku z tym potrzebna bylaby jeszcze odpowiednia
przelotka (chyba kolo 200-300 zl cos kosztuje). Slyszalem, ze w ten
sposob Celerony na jadrze Tualatina wkladali do plyt przeznaczonych dla
Coppermine'ow.

--
Pozdrawiam !
Marcin Soko³owski