Re: xp home crack

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 14:43:29 MET DST

Użytkownik "Phantasmagorion" <phantasmagorion_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> ?
>
> NTG MAXXXXXXX
>
> Kup w sklepie Windowsa, do tego niepotrzebujesz cracka.

Broń Boże nie chcę bronić Bodzia, ale za 99 zł brutto pewnie bym kupił - ale i
tak uważam, że jeszcze niższa kwota pozwoliłaby się utrzymać M$ przy życiu.
Ale to tak BTW, bo wkurza mnie cena na własność intelektualną w ostatnim
ogniwie jakim jest sklep zawierająca wszystkich marż, marżyczek i marżuniek
nierzadko 90% ceny wyjściowej produktu.

Używający oryginalnej WindyMe i Offica 2000
GL12d4