Re: Dwa systemy

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 13:33:44 MET DST

Użytkownik "Andrzej Żołędź" napisał:

> Tak się składa że mam dwa systemy 98/XP i z tego co wiem raczej nie da się
> zainstalować 98 na drugiej partycji

Można i to bez problemu. Wystarczy pierwszą partycję (tą z np. XP) ukryć
(HIDE) programem Partition Magic lub Ranish, a drugiej partycji nadać flagę
bootowalną. Zero problemów.

> Musisz spróbować odwrotnie tzn 98 a później XP i tak Ci na pewno pójdzie.
XP
> zaś możesz instalować w tedy na dowolnej partycji

Na dowolnej? Jeśli to jest partycja podstawowa z możliwością ustawienia
flagii bootowania, to owszem. Ale na rozszerzonej to raczej nie wystartuje,
chyba, że podstawowe pliki rozruchowe i tak wsadzi na partycji podstawowej.

Pozdrawiam,
Sniper