Re: Nieoryginalne tusze do HP - jaka pojemność?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 12:29:57 MET DST

Użytkownik "-=Przemek=-" <cornhole_at_darmo.alter.pl> napisał w wiadomości
> Zastanawiam się nad kupnem drukarki (raczej HP). Chciałbym wydać jak
> najmniej, ale jeszcze bardziej chciałbym potem nie płacić majątku za
> tusz. Zastanawiam się nad HP845, 920 lub ewentualnie którąś z tych
> nowych. Oryginalne tusze HP są do nich nieprzyzwoicie małe i dlatego
> chciałem zapytać, czy można kupić jakieś nie-HP'owe tusze o większych
> pojemnościach? - np. 30-45ml?
> Ewentualnie która z drukarek atramentowych ma jakieś większe
> pojemniki z tuszem?

Poszukaj HP 815/930/960 - ta seria ma dwa razy więcej tuszu w nowych
wkładach (czarnych). Oczywiście i małe i duże można regenerować, koszt
ok. 50 zł/42 ml tuszu (chyba że robisz to sam). Zamienników nie ma, są
tylko regenerowane przez różne firmy - koszt ok. 2/3 ceny nowego
firmowego.
Seria 55xx jest zdecydowanie mniej ekonomiczna, no i chyba jeszcze nikt
się nie zajął regeneracją wkładów.

Zresztą drukarki i tusze z cenami znajdziesz na stronie
http://www.hp.com.pl, poszukaj trochę zamiast się pytać.

M.