Re: Wystąpił problem z tym urządzeniem

Autor: Bogdan (bogdan_at_formica.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 12:52:40 MET DST

> PCI System Menagement Bus
> Unknown
> Sterowniki tego urządzenia nie są poprawnie zainstalowane:Kod=28(0x1C)
>

> Drugi kontroler IDE (pojedyncz kolejka fifo)
> hdc
> Wystąpił problem z tym urządzeniem:Kod=29(0x1D)
> Urządzenie zostło sprzętowo wyłączone
>
> Jak mam sobie z tym poradzić? Nie pomaga nawet całkowita instalacja
systemu
> od formatowania dysku zaczynając.
> Proszę o pomoc co z tym zrobić bo przy okazji niejako od pewnego czasu nie
> [...]

=============
z twojego opisu wynika, ze masz nowsza plyte z chipsetem intela i system nie
potrafi rozpoznac zasobow plyty. Musisz zaraz po instalacji systemu
zainstalowc servis pack intela, co sie zowie INF intel. Problem z
konbtrolerem moze byc innej przyczyny:
- nieprawidlowo podpiet dyski lub cd-romu ( oba np: na master)
- wirus ( formatowanie nie usunie takiego)
- wlaczone w biosie delaey transacin ( wylacz zwlaszcza jak masz stary cd
rom)
- uszkodzony kontroler na plycie (nz to wiadamo)

Bogdan