Re: CD ROM Asus

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 12:31:38 MET DST

"<< eMKa >>" <

> Teac'iem?
>
> Wrażenia bardzo pozytywne (Asus CD-S400), cichy, szybki, niezawodny (4
> lata), nie trzaska jak Teac przy resecie (co jest bardzo denerwujące), ma
> przycisk "Play". Napęd naprawdę godny polecenia, podobnie jak DVD Asusa.
> Mój wybór: lepszy niż Teax.

Akuraaat. Z 3 epitetow ktore napisale(a)s (szybki, cichy, niezawodny),
zgodze sie tylko z 1. Asus jest szybki, zwlaszcza przy odczycie oryginalnych
plyt, ale pracuje jak odkurzacz i nie ma chyba glosniejszego napedu przy
wiekszych predkosciach. Ale to jest nic, najgorsze ze napedy sie psuja i to
bardzo. Nie wiem na ile uzywasz tego napedu, ale ja w ciagu 1,5 roku
zajechalem 3 sztuki (S340, S400 x2), a znajomi tez kilka. ZTCP byl problem z
jakims ukladem ktory sie spalal ? Nie pamietam dokladnie o co chodzi, w
kazdym razie wiekszosc napedow rozwala sie w taki sposob, ze plyty juz nie
startuja. W sprawie DVD sie nie wypowiem, bo nie uzywalem ;).

> Mogę jedynie powiedzieć, że Teac troszkę szybciej radzi sobie z dziwnymi
> płytami (CDRW, porysowane itp.) ale czytają tak samo dobrze !

Teac to jedyny naped, ktory radzi sobie ze wszystkimi plytami (i tymi
dziwnymi i oryginalnymi), pracuje duzo ciszej niz Asus, no i to jest JEDYNY
niezawodny naped cd. Nie wiem czy jeszcze daja, ale ja na swojego cdroma
dostalem 2-letnia gwarancje. Gwarancja sie niedawno skonczyla, a naped
chodzi jak zloto :).

Pzdr
hattab_at_poczta.onet.pl