Re: ECS płyta - da sie naprawić ?

Autor: sesam (sesam22_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 10:36:35 MET DST

Użytkownik "Slawek" <slawekj_at_poczta.nie.czytam.spamu.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ajvdin$fj8$1_at_korweta.task.gda.pl...
> moze dlatego tak sie dzieje bo jest uszkodzony wentyl od procka?jak nie
> chodzi to plyta prawdopodobnie nie wystartuje wloz inny i zobacz
> slawek

Dzięki za poradę, ale właśnie przyjżałem się tej płycie i widzę, że jeden
tranzystor jest walnięty; ot ma dziurkę :( zasilacz jest ok, wentylator też,
gdyż sprawdzałem na innych płytach.

Raz jeszcze dzięki za zainteresowanie :)

Krzysiek