Re: P³yta pod P4

Autor: Marcin Soko³owski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 15:49:44 MET DST

U¿ytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisa³ w wiadomo¶ci
.pl...

> No to powinienes miec gratis caly pakiet znanych mi przekretow
stosowanych
> przez Asusa -- do usuniecia przy pomocy hackowanego biosu. Daj znac,
jesli
> bys chcial sprawdzic faktyczne mozliwosci plyty ;)

Nie wiem, jak piszesz newsy, ale cytaty to musze Ci sam dokladac ;->

BIOS mam jakis najnowszy (1009 ?), oczywiscie oficjalny. Nic mi na razie
nie wadzi :) Kiedys tylko zauwazylem, w przyplywie manii podkrecania (co
prowadzi ku katastrofie.. wczesniej, czy pozniej.. jak pisalem), ze przy
podkrecaniu CPU o >5% AGP przelacza sie z x4 na x2. Oczywiscie wszyscy
wiedza, jak sie podkreca takiego Asusa, wiec nie musze wyjasniac, czemu
tak sie dzieje.

A.. przepraszam, jeszcze jeden babol, jaki zauwazylem .. na szczescie
nieszkodliwy. Przy starym BIOSie moglem wlaczac kompa spacja, ale nie
moglem o okreslonej porze. Po upgradzie komp wlacza sie o okreslonej
porze, ale przez spacje sie juz nie wlacza (za to LMB mozna) ;-)

--
Pozdrawiam !
Marcin Soko³owski