Re: siec na USB; problem z kablem;

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 10:44:03 MET DST

> chce polaczyc ze soba 2 komputery poprzez USB;
> komputery stoja nie dalej niz 2-3 metry od siebie;

No, fajnie :)

> kabel do podlaczenia 2 kompow przez USB kosztuje w sklepach 90-100zl;
> /czyli nie malo :(
> czy ten kabel ma w sobie jakis "mini-hub" ?
Ma !

(i dlatego jest taki drogi?)
A tego, qrwa, to już nie wiem :) Ale zdaje się, że chodzi o prawa rynku.
Sprzedajesz za tyle, żeby wyjść na swoje ;))

> 2 wtyki USB + 2m kabla mozna kupic za grosze, wiec samemu chcialbym zrobic
> taki kabelek :);
> polaczyc Data+ z Data- (i na odwrot) oraz GND z GND?
> a co zrobic z +5V? maja "zwisac"?

A tak serio, to nic nie grzeb. Niektóre płyty mają wbudowane microhuby USB,
i tam take cuda przejdą- zajżyj do opisu płyty. W innym przypadku możesz coś
sfajczyć :)
pozdro...
sprocket