Re: Plyta glowna

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 18:44:14 MET DST

"Manru" <manru_at_kosmos.clubnet.pl> wrote in message
> sory - MSI kt3 Ultra :)))

Obie sa dobre ( i napawne z kazdej bedziesz zadowolony )
Ja osobiscie mam Asusa i plyta jest super stabilna jedyna zwieche jaka
zaliczylem narazie miaklem po ustawieniu 185 Mhz fsb ;) ale to z winy
pamiatek . Teraz mam 175FSB i 350 Mhz na pamiatkach i zadnych
najmniejszych problemow( dzialam juz tak 3 miechy ) .
Jezeli chodzi o dodatki Asus Cop chroni przed zjaraniem proca tylko Soltek
daje podobny system i moim zdaniem najlepsza opcja w ASUSIE czyli Q-fan
plytka sama sobie ustawia predkosc wiatraka na Cpu w zaleznosci od temp ,
nie musze mowic ile jest ciszej dzieki temu . Mojego titana spowalnia do
2200 obrotow na minute , mam do tego BIV i jest bloga cisza w pokoju .
Sorki ze nic nie pisze o MSI ale znam plytke tylko z netu . Jedyne co moge
pomoc, to fakt ze kumpel ma starsza Msi i jest bardzo zadowolony .

Arek