Re: Fachowcy: mowcie jeszcze...

Autor: januszek (kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 07:12:52 MET DST

>A i o gniezdzie zapomnialem dodac, amd trzyma sie poki co jednego standardu. W
>przypadku intela to pogubic sie mozna. 370 wychodi z uzytku a nowsze = drozsze.

Z podstawka to mit, pisze o tym w innym watku. Generalnie zachowany
jest tylko i wylacznie standart mechaniczny. Ja uzywam plyty Abit KT7.
I Athlona XP jak najbardziej w ta plyte wloze. Mechanicznie, bo on w
niej i tak nie bedzie dzialal. Zanim procek, ktory kupisz sie
zestarzeje na tyle ze zapragniesz go wymienic, zmienia sie jakies inne
rzeczy (napiecia, standard ramu, etc etc) wiec jak przyjdzie co do
czego to i tak bedziesz musial wymienic procesor z plyta. Samo zycie
:)

Co do celka. Owszem wydajnosc jest mniejsza. Ale, w zastosowaniach
jakie podales sprawdzi sie. Do tego bedzie ze dwa razy ciszej i
powinno byc stabilniej. I wykorzystasz elementy, ktore juz masz.

januszek