Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 01:23:15 MET DST

On Tue, 20 Aug 2002 15:12:13 +0200, "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> wrote:

>Wiêc jak nazywa siê walka o klienta ...do tej pory my¶la³em, ¿e konkurencja
>ale widocznie zostanê wyprowadzony z b³êdu. S³ucham. Jak prostym s³owem
>mo¿na opisaæ to zjawisko:
Na pewno nie walka/konkurencja segmentow rynku :-)))))))))
Mozna walczyc o pewien udzial w jakims segmencie rynku, ale Ty pewnie
dalej bedziesz po swojemu.....

>Ciekaw jestem jak inaczej siê to nazywa. Ja na podstawie tego tekstu
>napiszê, ¿e Asus przegra³ w tym przypadku konkurencjê z ECSem. Kto¶ inny
>napisze BzDuRê, ¿e to nie ma nic wspólnego, bo produkty s± z innej pó³ki.
>Owszem ma!
Owszem Asus przegral konkurencje w segmencie low-end/value bo nie
wypuscil produktu na ten segment przeznaczonego.
Jednak jesli przyjdzie klient zastanawiajacy sie czy kupic wypasionego
Abita czy Asusa wtedy bedzie mozna rozmawiac o walce w pewnym
segmencie rynkowym. Plyty Asusa adresowane so do zupelnie innego kregu
odbiorcow nic plyty ECSa. Owszem moze sie zdarzyc ze ktos dozna
pomieszania zmyslow ;-) zostanie omamiony przez szalonego sprzedawce i
zamiast Asusa kupi ECSa, ale to jest skrajnosc.

Pozdrawiam
GLide