Re: Dziwny problem !

Autor: Janek (jan.bak_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 00:23:27 MET DST

Użytkownik "Virus" <mailto:pawelsz100_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> To co napisałeś to g***o prawda ponieważ w Win98se nie ma takiego
problemu.

Naprawdę ???
U mnie jest. Zachowuje się dokładnie tak samo. Powiem więcej: XP jest
szybsze.

> Czyżby Microsoft zrobił inteligętny system (WinXP) który ładuje wszystko
do
> pamięci, czy poprostu potrafi robić tylko jedną rzecz naraz ?

> PS. z kompami mam styczność od 12 lat i wiem że P4 nie jest warte swojej
> ceny :P

A moje P4 z 512 MB to najszybsza maszyna jaką mam.
A cena ??? Była do zniesienia.
I bardzo byłem zaskoczony, że Celeron taki wolny w normalnym działaniu.
A benchmarki graficzne ma takie dobre.
Nie warta jest dla "biurokratów" (użytkowników inteligentnej maszyny do
pisania) ani graczy w gry komputerowe
Dla użytkowników takich jak ja jest warta.

W swoim życiu administrowałem różne maszyny i rożne systemy operacyjne.
I często dochodziłem do wniosku, że wyroby MS zadowalająco działają tylko na
pełnowartościowych wyrobach Intela.
Wszystkie tańsze podróbki były gorsze.