BIG problem!!!!!!!!!!

Autor: Bydlak (bydlak3_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 22:49:39 MET DST

Witam!!!
Jestem tu pierwszy raz i mam wielki problem, a nawet kaszanę... Chodzi
oczywiście o mojego kompa.
Zaczęło się od tego, że nie chciał się uruchomić - "Brak interpretora
poleceń itd" więc go przeinstalowałem i teraz są niezłe jaja bo zaden z
programów i gier się nie uruchamia - "program wykanał nieprawidłową
operację". Wcześniej próbowałem coś kombinować z Nortonem to też nic nie
dało... i on także zaczął się wieszać.
Poradźcie co robić... Mam dużo rzeczy których nie mogę za nic w świecie
stracić i nie chcę go formatować.
Spotkał się ktoś już z czymś takim?
Odp na PRIV.
THX!!!