Re: >>> Utrata Danych - P O M O C Y <<<

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 22:17:07 MET DST

"Doman" <DomansMail_at_Poczta.Gazeta.Pl> wystukał
(news:aju5an$do4$1_at_news.polbox.pl):

> Wiatm !(Sorry jesli NTG ale bardzo prosze o odpowiedz)
> Myslalem ze mnie to nie spotka, ale jednak, sformatowelem dysk i
> zapomnialem zgrac bardzo wazne pliki, obecnie jest wgrana nastepna
> sesja windowsow ale tamte dane byly pod koniec partycji. Jak je
> odzyskac ??? Jaki program ??? Pomozcie, Bardzo Pilne !!!
1. NTG (www.nietagrupa.prv.pl)
2. Wszystkiego nie odzyskasz (moze nawet nic)
3. Sprobuj Easy Recovery Pro 6 (http://www.ontrack.com/easyrecovery/),
w drugiej kolejnosci Lost&Found (np.
http://www.softdownload.com.ar/lost1.htm)
Pozdrawiam