Re: wylaczyc twardziela

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 21:54:58 MET DST

kamil386 wrote:

> poszukuje programu ktory by mi wylaczyl twardziela na pracujacym
> komputerze, wiem mozna do ustawic w windows, ale po pierwsze jest to
> co najmniej 3 min trzeba czekac na efekt, a po2 przy byle pierdolce
> dysk sie wlacza

Nie ma "byle pierdolek" - jezeli system potrzebuje cos z dysku to
potrzebuje. Rownie dobrze mogl bys "nie chciec" zeby korzystal z RAM-u.
Teoretycznie mogl bys ubic wszystke procesy potencjalnie korzystajace z
dysku, ale praktycznie musial bys ubic wszystkie procesy :-)

Jezeli uzywasz DOS-a to polecam dyskietke startowa z DOS-em, dosamp-em (czy
czego uzywasz), sterownikami do muzyki i cd.
Wtedy obedziesz sie zupelnie bez dysku ktory mozesz odlaczyc.

Pod Linux-em na przyklad mozna by stworzyc ramdysk z potrzebnymi rzeczami,
przemontowac / na ramdysk i kazac dyskowi isc spac.