Re: Tania karta graficzna

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 20:30:56 MET DST

cenzor_at_poczta.onet.pl, wrote in

> No bo widzisz: są tu tacy, którzy kupili sobie GF 256 DDR i twierdzą
> uparcie, że to najszybasz karta na świecie,

Wskaz gdzie ja cos takiego napsialem.

> mimo, że mają bardzo małe rozeznanie w realiach,

LOL i kto to pisze. Home made tester co nawet nie umie podac swoich
procedur testowania, nie spominajac juz skonfrontowaniu ich z reszta
swiata.

> bo swoje opinie opierają na tym co gdzieś wyczytali.

Gdzie ja cos takiego napisalem? Napsialem Ci tylko zebys swoje wyniki
porowal z reszta swiata to sie wtedy lekko zdziwisz.

> W praktyce bywa równie: a z moich doświadczeń na bardzo
> wielu modelach kart wynika, że GF 2 MX 400 jest minimalnie szybszy od
> starszych GF 256 DDR.

http://www.google.com.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=UTF-
8&q=gf2+mx+gf256&lr=lang_pl
Moze wkoncu dotrze....

> Nie che mi się wnikać, skąd ta różnica (mimo wolniejszych pamięci), ale
> jednak to fakt.

I tu jest twoj problem. Nie chcesz dociekac dlaczego masz inne wyniki niz
reszta swiata.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!