Re: disc full

Autor: dzangiel (dzangiel_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 20:34:00 MET DST

> Sprawdzałeś ten dysk w innym komputerze ? Może to problem kontrolera
> dysku lub sterowników do niego. Podaj konfiguracje.
>
> pozdrawiam
> Marcin.

Dziwne rzeczy dzieją się u mnie. Gdy uruchamiam komputer
za karzdym razem scandisk wywala błąd że coś jest nie tak.
Jak już w windowsie przeskanuje dyski to nic nie znajduje.
Ale po ponownym uruchomieniu komputera znowu upacie twierdzi że coś nie gra.
Zastanawiam się czy nie mam jakiegośc virusa.
Ostanio sprawdziłem dyski Nortonem Anty Virusem z najnowszą bazą wirusów i nic
nie znalazł. Chyba będę musiał wiąć dysk i sprawdzić w innym komputerze.
Mój sprzęt to : Abit ST6, Celeron 850MHz, 256MB, HDD 40GB, HDD2,5GB, WIN98SE2

dzangiel