Re: nagrywarka

Autor: heiliger (heiliger_at_poczta.fm_DELETE.ME)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 20:13:09 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk wrote:

>co do TDK to sprawdź np. na www.tdk-europe.com, czy www.cdrinfo.pl lub
>czymś jeszcze innym, które z nich mają w środku plextora (nie jestem
>pewien czy nie wszystkiego).
ierwsze slysze, ale sprawdze...

>ja dla pewności wziąłbym teaca. to jest pancernik, model zatapialny. sam
>miałem mojego pierwszego i jak na razie jedynego teac'a cdw54e i ma 2
>latka, dużo przeszedł, włącznie z modyfikacją ledów, czyszczeniem,
>zalaniem, etc, i jest niezawodny.
ale cos o braku zgodnosci z sd 2.51+ przeczytalem an cdrinfo (540e)

>opinie o teac'u się mnożą, przejrzyj archiwum na groups.google.com
dlatego kce cos innego, co ma mniej ludzi... i lepszego...
pytam o tdk ze wzgledu na wytrzymalosc... bo na tym mi zalezy przede
wszystkim... rozwaze kupno teac'a ale dopiero jak naslucham sie
negatynych komentarzy o tdk cyc 40

pozdrawiam...

--
--------|-----|-HeiLiGeR-|-heiliger_at_o2.pl-|-gg:#849684-|-----|--------