Re: Co myslicie o Athlom XP1400+ w laptopie?

Autor: BlackMan (black_man_at_tlen.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 20:05:13 MET DST

Użytkownik "dipper" <dipper_two_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> hmm... chcialbym jeszcze wiedziec co to za kompy...
> jakis total syf...
> to nie sa MOBILNE procki, to zminaturyzowane gowno dla - no, jak to ujac
> delikatnie i bec cynizmu - ubozszych
> a gdzie PowerNow! (inteligentne zarządzanie energią) czy QuantiSpeed w
AMD
> [...]
> duzy ROTFL
> ZROZUMIAŁE TO JEST ???
> niestety sa ludzie ktorzy ten stuff kupia przeswiadczeni o wyjatkowej
okazji
> nabycia swojego "rewelacyjnego" i taniego nbooka
> tylko po co taki nbook???
> no wiec dowiedzmy sie zatem wszyscy co to za kompy "majsterkujecie" kolego
> BlackMan???
>
> --
> [kazdemu dzialaniu towarzyszy rowne, lecz przeciwnie zwrocone
> przeciwdzialanie]
> "Philosophiae naturalis principia mathematica" 1687 r.

 A więc ci powiem że masz z tym raceję że to szroty, ale to jest tak jak z
płytami ECS ludzie biorą bo tanie :-) i nic ich nie obchodzi kto to zrobił
i z jakich części ważne że tanio :-) a potem mają pełno problemów
Chciałem tylko przez to uczulić ludzi że nie wszystko złoto co się świeci
mówiąc tak literacko :-)
pozdry