Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 18:59:22 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Mon, 19 Aug 2002 23:01:46 +0200
is the real date, "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> has written something
quite wise. But he wasn`t the one.

>Mam nadzieje ze ten usmieszek oznaczal zart, a nie powazna odpowiedz
>czlowieka zadowolonego z MS.
>Moze ich myszy i sa dobre, ale sa DROGIE!

Tez tak rozumowalem, zreszta zarzekalem sie, ze w zyciu nie kupie
jakiegokolwiek sprzetu z napisem "Microsoft" (TFU!). Jednakze kiedy w
sklepie, w ktorym pracowalem, pojawily sie dwie sztuki dodane do softu
w ramach promocji, wzialem jedna na nocke do domciu, zeby sprawdzic,
co to za zwierz, ta bezpodkladkowa mysz optyczna. To byl blad, bo
myszka juz ode mnie nie wrocila, klient dostal soft bez myszek, a ja
dostalem wyplate mniejsza o 200 zl :-)))))) Mam ja juz poltora roku i
wciaz jestem zachwycony - prawie zapomnialem, co to bole nadgarstka, a
przy myszkach z kulka - obojetnie, czy byl to nonejm, czy Genius czy
Logitech - nadgarstek bolal mnie nader czesto. Nie zaluje tych
pieniedzy.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.