Re: komp a wzrost temperaturt w pokoju

Autor: Wesoly (wesolys_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 19:02:11 MET DST

Użytkownik "Bucz" <bucz@@NOSPAMIX@@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ajti0m$ieb$1_at_news.tpi.pl...
> jak myslicie o ile stopni wzrasta temperatura pokoju przy 1 kompie c600
> 12h/dobe i 1 kompie p100 24h/dobe , oba kompy stale otwarte
>
> przy zalozeniu ze temperatura pokoju normalnie wynosi 20* C

U mnie w pokoju (4m x 4m x 3,5m) przy dwoch kompach:
p2 400 i p pro 200, jest o wiele cieplej niz w innych pokojach
a otwarte okno w lecie nic nie daje, zadnego ochlodzenia
( a moze jakies bo okno to mam otwarte juz od roku :),
za to w zimie jakis efekt obnizonej temperatury jest. Ale
i tak w zimie nie da sie wytrzymac jak zamkne okno, bo
niedosc ze kaloryfer skrecony na ile sie da (ah te stare kurki)
i te dwa kompy i monitor

pozdrawiam

wesoly