Re: disc full

Autor: dzangiel (dzangiel_at_interia.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 19:06:14 MET DST

Użytkownik "Marcin" <zanny_at_wp.pl> napisał w wiadomości news:ajstet$g7h$1_at_news2.tpi.pl...

> Bardzo prawdopodobne, że masz jakieś błędy na dysku np. źle zliczona
> ilość wolnego miejsca. Scandisk powinien pomóc.
>
> pozdrawiam
> Marcin

Sprawdzałem dysk scandiskiem i nortonem disk doktorem 2002.
Nie wykrywa błędów, ani błędnych sektorów.
Co ciekawe na inny dysk o wielkości 2,5GB Seagate'a da się skopiować płytkę CD.
A na dysk o którym mowa, czyli Quantum Fireball Plus 40GB (ATA100) nie da rady.
Odnośnie pliku wymiany to mam ustawiony stały plik wymiany 256MB (RAM też mam 256MB)
komputer jako serwer sieciowy.

dzangiel