dwa Windowsy

Autor: Matiz (kmatiz_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 01:27:50 MET DST

C:\ - moja aktywna partycja.
c:\windows - katalog w którym zainstalowałem Windows ME
e:\win95 -katalog w którym zainstalowałem Windows 95

Po instalacji 95 zainstalowałem bootmanager. Nowy mieszkaniec MBR wykrył oba
systemy, ale mogłem uruchomić tylko win 95.

Zauważyłem, że pewne wpisy w c:\autoexec.bat c:\MSDOS.SYS uległy zmianie np.
w MSDOS.SYS

przed

[Paths]

WinDir=C:\WINDOWS

WinBootDir=C:\WINDOWS

HostWinBootDrv=C

po instalacji 95

[Paths]
WinDir=E:\WIN95
WinBootDir=E:\WIN95
HostWinBootDrv=E

Pomyślałem, że można by zrobić menu podobne do tego, które pojawia się przy
starcie komputera z dyskietki startowej (do wyboru ME i 95). Tylko jak to
zrobić?