Drugi dysk - problem :(

Autor: de4th (de4th_suX.spAm__at_wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 16:35:20 MET DST

Witam,

Dokupilem sobie drugi dysk, lecz mam problem z jego "uaktywnieniem" (jesli
mozna to tak nazwac). Mianowicie BIOS poprawnie wykrywa mi ten dysk, a
podczas ladowania WinMe - DOS pokazuje mi jego prawidlowa objetosc (60 024
MB). Problem w tym, ze Windows nie pokazuje mi tego dysku w 'Moj komputer'.
Zanim kupilem ten nowy dysk (kupiony w sklepie, dopiero co wyjety z pudelka
;)) sprzedawca doradzil mi, abym sprawdzil najpierw czy komputer wykrywa mi
40GBajtowe dyski, ze wzgledu na starsza plyte glowna. Pozyczylem dysk od
kolegi (40GB) podlaczylem i normalnie w DOSie (startowalem z jego dysku)
moglem przegladac jego zawartosc -> wszystko bylo poprawnie. Co mam zrobic,
aby uaktywnic ten nowy (60GB) dysk i zeby Windows pokazal mi go w Moj
komputer jako kolejna literke dysku. Prosze o pomoc! (-:

    :[.G.r.e.e.t.z.]:
notE: usun '_suX.spAm_' z adresu