Re: Zapis CDR Audio metoda Z-CLV

Autor: Kosh (khn_at_no-spam.wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 16:14:46 MET DST

"Kosiarz" napisal(la) dnia 2002-08-20 15:12, te oto slowa:

> Yo!
> Czy jak nagram plyte audio metoda Z-CLV /strefowa zmiana predkosci zapisu/
> np na nagrywarce Lite-ON 40125S nie bede slyszal momentow gdy nagrywarka
> zmieniala predkosc? Podczas przelaczania predkosci nastepuje przeciez
> wylaczenie lasera.
> Patrzac na nagrana w ten sposob plyte mozna zauwazyc strefy z zapisem o
> roznej predkosci.
> Czy nagrywarki z zapisem Z-CLV nadaja sie w ogole do nagrywania CDAudio, czy
> jednak zdecydowac sie na nagrywarke z P-CAV?

Zarowno napedy P-CAV jak i Z-CLV nadaja sie do nagrywania plyt Audio.

Znacznie lepiej jest sie zaopatrzyc w nagrywarke P-CAV (brak "stref",
plynny wzrost szybkosci nosnika oraz mocy lasera). Oczywiscie bedzie ona
"troszke" drozsza.

Oczywiscie mozna nagrywac z maksymalna predkoscia i plytki audio, lecz z
mniejszym prawdopodobienstwiem beda one poprawnie odczytywane na
stacjonarnym odtwarzaczu Audio (wiele zalezy od jakosci nosnika i
"mozliwosci" odtwarzacza). Rozsadna - maksymalna szybkosc zapis dla
plytek audio wynosi 8x (zalecana 4x).

P.S.
O ile pamietam do 40125S(W) mozna "zaladowac" firmware od modelu 48125W
(P-CAV) usyskujac w ten sposob nagrywarke 48x z systemem zapisu P-CAV (o
szczegoly pytaj news.cdrinfo.pl).

--
Best regards, Kosh                                 khn(at)wp(dot)pl
"Czlowiek stworzony jest aby szukac prawdy, a nie aby ja posiadac!"