Re: blokowanie dyskow dla usera pod Win 9x

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 15:53:01 MET DST

Użytkownik "Piotr Gałuszkiewicz" <pkg_at_poczta.fm> napisał:

> Czy ktos zna jakis sposob lub program ktory umozliwilby by mi
> skonfigurowanie Windows 9x tak ze jakis uzytkownik bedzie mial dostep
tylko
> do wybranych przeze mnie dyskow, a inny do innych itp.

Proponuję poszukać Folder Guard. Całkiem ciekawy, prosty w obsłudze. Pozwala
na "odblokowanie" ukrytych miejsc po wprowadzeniu hasła administratora
programu. Wada: ZEROWE zabezpieczenie jeśli ktoś uruchomi kompa z DOS'a lub
podłączy dysk do innego PC'ta.

P.S.
Chętnie usłyszę o innych wynalazkach tego typu.

Pozdrawiam,
Sniper