Re: Pilnie pomocy upraszam

Autor: Witold Władysław Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 15:41:00 MET DST

neDOG do pl.comp.pecet napisał(a):

> Nie mialem nic podpiętego, ale skoro w nowej obudowie jest wentylator
> dodatkowy, z którego wychodzi przewód do zasilania (3),

no to logiczne - podpiąć go w dodatkowy na płycie

> a z zasilacza
> wychodzi podobny (metoda prob i bledow) (2),

jw.

> w sarej go nie bylo, a na
> plycie sa opisane przeze mnie gniazad to warto bylo by to jakos wlasciwie
> polaczyc.

jak podłączysz tak podłączysz, po prostu ten z zasilacza będzie np.
SYSTEM FAN, a ten z przodu będzie CHASSIS FAN. i tyla.

> BTW Pytanie bylo raczej proste i jasne.

było to raczej trochę dziwne pytanie - jeśli masz dodatkowe wentyle z
wejściami na wyjścia z płyty to je tam podpinasz. nie ma różnyicy czy
wepniesz to tu czy tam, zasilanie będzą dostawać...

> Odpowiedz charakterystyczna dla
> przemondrzalego ...... . Nic nie wyjasnia, a sie wtraca. :oP

na dziwnie zadane pytanie dziwna odpowiedź. bo jeśli nie zauważyłeś -
rzadko kiedy zdarzają się identyczne wtyczki do dwóch różnyc rzeczy
(choć np. wtyczkę od zasilania sa się włożyć do góry nogami, etc).

--
|_Witold_W._W._Wilk_<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|_______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|