Re: Tania karta graficzna

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 15:39:52 MET DST

In post <3b43.000002ec.3d6238fc_at_newsgate.onet.pl>
groobol_at_poczta.onet.pl nagryzmolił:

>Ooo, widzę, że kogoś zabolało. Czyżby grono twórców twojepc zebrało się w kupę?

Po pierwsze, nie mam żadnego związku z serwisem Twojepc.pl, co chyba
widać w moich nagłówkach ...

>Panowie, nie macie co się boczyć! Przecież powszechnie wiadomo, że jedynie
>tomshardware zajmuje się tym profesjonalnie. Reszta, to tak trochę lekko na
>uboczu - bez urazy.

Sorki, ale dla mnie to LOL - Tom i profesjonalizm ? Skończył się IMHO
około roku temu ... Co innego Anand ... Przy czym jako profesjonalizm
mam na myśli jakość recenzji ... to że jakaś witryna będzie bardziej
lub mniej kibicować jakiejś marce to w sumie normalka ... Ważne by nie
stawiało by to obiektywności recenzji pod znakiem zapytania ...

>Przyznam, że kiedyś twojepc było niezłe, ale po przeczytaniu kilku delikatnie
>mówiąc śmiesznych artykułów, dałem sobie luz.

A z ciekawości które ?

--
***Dawid "Larus" Paszkowski***
"Only the good die young