Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 15:29:26 MET DST

> LOL
> Gosia z gory nie bylo stac by sobie pozwolil na Asus. Jak by mial kase i
> chcial kupic Asus'a to by kupil. Wymyslasz naprawde absurdalne historie.

Nawet je¿eli kto¶ mo¿e przeznaczyæ wiêcej pieniêdzy na Asusa to czasem
zdrowy rozs±dek powstrzyma go przed wydaniem tych 600z³ na kawa³ek ¶miecia.
Ja mog³em sobie kupiæ trochê dro¿sz± p³ytê bez wiêkszych problemów tylko siê
powstrzyma³em bo to nie mia³o sensu. Tym razem ECS wygra³ walkê o 1 klienta
oferuj±c bardzo wysoki wspó³czynnik mo¿liwo¶ci/cena.

tjd