Re: AMD XP

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 14:24:39 MET DST

Użytkownik "ludmar" napisał w wiadomości
> Niech ktos sie wypowie na temat AMDkow XP, czy warto kupic teraz XP1600
czy
> innego, prosze o pisanie osob ktore maja ktorez z tych CPU.

mysle ze musisz kupic najlepszy procesor na jaki Cie aktualnie
stac.Naturalnie nie zapominajac o dobrej plycie.
Roznica miedzy XP 1600 a 1800 jest niecale 100 zltych wiec mysle ze
powinienes zainwestowac w ten wlasnie procesor.
Sam mam wlasnie XP 1800 i jestem bardzo zadowolony. Daje rade choc
wykorzystywany jest bardzo intensywnie.
XP 1900/2000/2100 na razie nie warto kupowac bo roznica w cenie juz jest
troszke wieksza chyba ze masz pare zlotych na zbytki wiec ,ozesz kupic:-))
na pewno jest to przyszlosciowe rozwiazanie.
Pamietaj o dobrej plycie i chlodzeniu bo te proce to naprawde niezle
grzejniki.
pozdrawiam
michał