ECS K7VTA3 Problem

Autor: cinek (mariak_at_terramail.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 14:16:11 MET DST

Cześć

Mam następującą konfigurację :
ECS K7VTA3
Duron 1100.
Segate Baracuda IV/7200 40GB ATA100
Karta Grafki GeForce 2 MX 400 64MB
Wersja sterowników do karty graficznej 30.82
Wersja zainstalowanych VIA Service Pack 4.42
Czyli sterowniki najnowsze
Ustawienia standardowe
Windows Me PL żadnych patchy

1.Problem:

Niestabilna praca systemu. A właściwie jej brak wiesza się notorycznie w
momencie zawieszenia pomaga jedynie zainstalowanie na nowo w trybie
awaryjnym karty graficznej. Często wyskakuje okienko RunDll32 Error . Często
także wyskakują niebieskie ekrany śmierci :) z komunikatem błąd ochrony
windows czy też z jakimiś wyjątkami.Nie chodzą żadne gry poważniejsze
ponieważ nie instalują się.
Nie wiem czy nie brak jeszcze jakiś sterowników do trybu UDMA 100. Bo
zauważyłem coś takiego w sklepie( kiedy było zainstalowane Windows 98), ale
nie wiem skąd pobrać odpowiednie sterowniki. W BIOSIE wyłączone
sygnalizacja trybu UDMA 66/100 ale nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
Mam nadzieję, że ktoś udzieli mi jakiejś konstruktywnej porady.

2. Problem

W momenice zainstalowania sterowników do karty zintegrowanej z płytą nie
działają one w ogóle nie jest możliwe w ogóle
odtwarzanie dźwięku. W momencie zainstalowania tych sterowników nie odtwarza
się w ogóle filmy (chodzi tutaj oczywiście o obraz) bo dźwięku oczywiście
nie ma, po skasowaniu urządzenia z systemu i wyłączeniu w BIOSIE filmy
odtwarzają się poprawnie ale nie działa oczywiście dżwięk.

W obydwóch problemach nie widać żadnych ostrzeżeń czy też niezgodności kiedy
sprawdzałem w Menadżerze urządzeń .
Dziękuje za wszelkie sugestie