Problem z CD HELP!!!

Autor: Yo!AnnA (yoanna84_at_wp.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 13:51:18 MET DST

Witajcie,

Mam problemy z moim LG 32x. Ostatnio bawiłam się programem
Nero Drive Speed, próbowałam go spowolnić, ale się nie dało. Za to
czas pracy mogłam zmieniać bez trudu (ustawiałam sobie np. że po pół
minucie przestawał chodzić i nie hałasował mi tyle).
Chyba w piątek coś się spieprzyło i przestał mi odczytywać płyty.
Tzn. CD działa normalnie, płyty audio grają OK, natomiast odczyt płyt
z programami czy filmami wiesza kompa. Myślałam, że może Nero coś
pogrzebał w rejestrze i postanowiłam przeinstalować system.
Skasowałam C:\windows i dawaj instalkę.
Płyta w DOSie chodziła normalnie, wszystko się pięknie instalowało.
Potem pierwsze uruchomienie i instalowanie urządzeń. CD chodził chyba
z 10 minut, aż wreszcie wyrzuciło mi, że nie może znaleźć jakiegoś
pliku. Płyta była w porządku, bez żadnej rysy. Ale za to cholernie
gorąca.
Skasowałam Windows i postanowiłam skopiować instalkę na dysk. Trochę
marudził, poczekałam aż płyta trochę ostygnie i... kopiowanie szło
elegancko. Z dysku instalka poszła normalnie. CD też pięknie rozpoznał
i zainstalował. Jednakże nadal odczyt CD wieszał system.
I już nie wiem co jest grane. Wygląda jakby coś się pojebutało w
CD-ROMie i płyta nie jest rozpędzana w napędzie. Chociaż odczyt
folderów w Eksploratorze idzie, jakieś drobne pliki czasem mogę
odczytać czy skopiować. Programowo sterowniki są w porządku, to chyba
CD się spieprzył (ale nie wiem jak).
Co to może być, skoro płytki audio są odtwarzane normalnie, a co ciekawsze w
DOSie też wszystko chodzi bez problemów (???).
Czekam na wasze opinie.

--
cieplutko pozdrawiam:
 _____Yo!AnnA_____