Re: Nagrywarka jako CD-ROM

Autor: See_you (seefiveyou_at_dns.easy.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 13:26:58 MET DST

"towarzysz Vader" <vader_at_nospam.regionalna.net> wrote in message
> Hej, to znowu ja :-)))
>
> Chyba ostatecznie sie poddam z tym CD-ROMem TEAC. Kupie pewnie
> nagrywarke tej firmy CD-W540. Czy jako CD-ROM sprawuje sie ona podobnie
> do CD-540? To znaczy czy czyta wszystko oprocz plyt chodnikowych i czyta
> je z maxymalna predkoscia (szczegolnie CD-RW w okolicach x40)?

Czyta przede wszystkim szybciej - bo x48
a mam tez plytki popekane ktorych zwykly Teac nie czyta a nagrywarka bez problemu
(oczywiscie czesciowo) i jeszcze jakas dziwnie nagrana, ktora rowniez biega w nagrywarce
a w zwyklym Teacu nawet nie rusza.
Mam wrazenie, ze i transfer i wyszukiwanie jest znacznie lepsze wlasnie w nagrywace.
See_you