Re: ATI Radeon 9700 Pro - Delivering as Promised

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 09:37:08 MET DST

> Jednym zdaniem - jest nowy król ! :>>

To bardzo ważne, że ATI uzyskało przewagę technologiczną oraz
psychologiczną, choćby na chwilę. ATI po prostu wykorzystało przejściowe
kłopoty nVidii z NV30, który wg najnowszych doniesień pokaże się
najwcześniej pod koniec tego roku, czyli ze sporym opóźnieniem.

Nie wiem, jak Was, ale mnie cieszy taki rozwój wypadków :-))
nVidia zaczynała się już za bardzo panoszyć, a teraz, dzięki ATI i po części
Matrox'owi, można liczyć na powrót do zaciekłej konkurencji, która i
rozwijanej technologii, i nam wyjdzie tylko na dobre.

Arkhan.